Hoe werkt de helpdesk / strippenkaart?

Advies en hulpvragen, klein of groot, we lossen deze snel en vakkundig voor je op via onze helpdesk. De strippenkaart is een eerlijke en transparante manier om werk snel gedaan te krijgen.

Op strippenkaarten zijn extra voorwaarden van toepassing

Wist je dat deze support website als onderdeel van onze self-service website direct antwoord biedt op veelgestelde vragen?

1 - Wij luisteren

...naar je en beoordelen het gesprek op:

  • Heb je een snelle vraag of wil je kort wat uitleg?

In dat geval helpen we je snel op weg. Denk bijvoorbeeld aan vragen als: waar kan ik een bepaalde functie in de WordPress Admin ook alweer vinden?

  • Betreft iets een fout (bug vs. improvement)?

Is er iets kapot (bug) en is het project recent opgeleverd dan lossen we het kosteloos - binnen de gestelde garantieperiode - voor je op. Kan er iets verbeterd worden (improvement) of de garantieperiode verstreken dan wordt de gewerkte tijd doorbelast.

    • Is het een uitgebreidere vraag of een (mini) project?

    Indien het geen snelle vraag of kleine taak is, maar een taak groter is en meer dan 4 uur werk met zich meebrengt, is een strippenkaart niet geschikt. We registreren je vraag en jouw accountmanager neemt contact met je op voor het maken van een passende offerte.

    2 - Aan het werk

    ...middels geautomatiseerde time tracking registreren we de daadwerkelijk gewerkte uren en brengen we de benodigde tijd in mindering op jullie strippenkaart. Is de strippenkaart in zijn geheel verbruikt dan maken we automatisch een nieuwe strippenkaart (basis) aan.

     

    Gerelateerde vragen: